5 savjeta za zdrave životne navike vašeg školarca

Osjećate se umorno? Uzmite čašu soka od narandže!
August 21, 2017

Svakom roditelju je zdravlje njegovog djeteta najbitnije, a od malih nogu trebate svojoj djeci stvoriti zdrave navike koje će usvojiti za cijeli život. Da biste izgradili svijest svog djeteta o zdravim prehrambrenim navikama, preporučujemo da svako jutro prije polaska u školu naučite svoje dijete da ne propušta:

  • Minimalno 8 h sna – Potrudite se da vaša djeca odlaze u određeno vrijeme na spavanje. Samo ako ih naučite da vode disciplinovan način života, nastaviti će prakticirati ove navike ostatak svog života.
  • Kašika meda – Obezbjeđuje zdravlje i vitalnost, bolji rast i napredak, kao i otpornost na infekcije. Jako je važno da vaš školarac pojede kašiku meda prije poslaska u školu, jer poboljšava koncentraciju i pamćenje.
  • Doručak – Pokreće metabolizam i daje tijelu potrebnu energiju za dnevne obaveze. Najbolje namirnice za doručak su: žitarice, nemasno meso i riba, mlijeko i mliječni proizvodi, svježi sir, sjemenke, mahunarke i tvrdo kuhana jaja. Ako ujutro ne možete svog školarca nagovoriti da doručkuje, pripremite ukusni voćni shake kome neće moći odoljeti.
  • Konzumacija voća – Voće sadrži vitamine i minerale koji su neophodni za pravilno funkcionisanje organizma. Banane su najčešći odabir voćki za doručak, a bogate su kalijumom koji je važan nutrijent za zdravlje mišića koji su u razvoju u školskoj dobi.
  • Kulin sok – Čaša Kulin soka prije odlaska u školu obezbijediti će vašem školarcu potrebnu energiju. Domaći i prirodni okusi bez šećera i umjetnih zaslađivača, sa 100%-tnim udiom voća.